Garantie & retouren

Onze producten hebben een garantie die per fabrikant en product kan variëren.

Het recht op garantie vervalt als het artikel fouten bevat of beschadigingen die zijn voortgekomen uit slijtage, oneigenlijk gebruik of reparaties uitgevoerd door derden. In het geval van een defect dien je binnen 24 uur na ontvangst van je ontvangen bestelling dit via de mail te melden.

Heb je een garantie klacht dan adviseren we om langs de winkel te komen om uw klacht voor te leggen. Indien dit niet mogelijk is kunt je het probleem ook eventueel per e-mail aankaarten, waarna wij je verder helpen.

garantie

Retourname binnen 14 dagen

Als je een product wilt retourneren dan heeft u daar kosteloos 14 kalender dagen de tijd voor, gerekend vanaf de dag na ontvangst. Dit heet ook wel de bedenktermijn. Uitgezonderd hiervan zijn producten die speciaal voor je op maat zijn gemaakt of besteld. Als je een product binnen de gestelde tijd terugstuurt, hoeft je alleen de verzendkosten voor retourneren te betalen. Laat altijd even weten dat je het product gaat terugsturen via de mail.

Producten retouren kan alleen als deze compleet, ongebruikt en onbeschadigd is. Dit geldt ook voor de verpakking van het product. De retour kosten zijn voor rekening van de klant. Wil je een artikel retour sturen, zorg dan dat:
  • Het artikel in de originele verpakking zit.
  • Alle toebehoren aanwezig zijn en hetzelfde inpakken als het ook is geleverd.
  • Je er voor zorgt dat de goederen goed ingepakt in een extra doos of verpakking worden geretourneerd.
  • Je duidelijk het adres van nordiclifestyle.nl vermeldt.
  • Je er altijd voor zorgt dat er een brief met uw adresgegevens en ordernummer in de verpakking zit.
  • Je nooit de originele doos beschrijft en / of met een ander soort tape weer dichtplakt. Gebruik hiervoor doorzichtige tape, in plaats van duct tape.
Stuur altijd artikelen retour via het postkantoor, dan ontvang je een verzendbewijs en is het mogelijk om de retourzending na te zoeken. Wij kunnen geen verantwoording nemen indien het pakket zoek is geraakt. Bewaar het verzendbewijs daarom dus zorgvuldig.

Je krijgt binnen 14 dagen je aankoopbedrag teruggestort, excl. verzendkosten voor retourneren.

Klachten

Hoewel wij proberen altijd een passende oplossing te bieden en klantvriendelijkheid bij ons hoog in het vaandel staat, kan het voorkomen dat je natuurlijk niet geheel tevreden bent.

Mocht je een klacht hebben dan kun je dit altijd kenbaar maken middels ons contactformulier en dan krijg je z.s.m. antwoord. Wij streven ernaar tijdens werkdagen binnen 24 uur te reageren.